Antal besökare st, varav denna månad, denna vecka och idag.

lördag 8 mars 2008

Ambassador for women business owners / Ambassadör för kvinnliga företagare

The Swedish government has choosen 500 women business owners from whole sweden to be Ambassador. I´m one of those 500 in Sweden. I´m very proud to be choosen.

Regeringen har sökt 500 ambassadörer för kvinnliga företagare i Sverige. Jag är en av de 500 som har blivit vald att ingå i det nätverk att stärka kvinnor att verka och starta företag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Grattis!

Eize sa...

Nu var det ett tag sedan jag var här och hälsade på, massa kul saker som jag har missat. Kommer inte hända igen!

Tack för titten!

Anonym sa...

Men åh, vad roligt! Stort GRATTIS till dig! Och tack för dinna kommentarer inne hos mig! Du gör massor av snyggt och jag ska ta mig en grundligare titt nu!

Ha en bra dag!
Annika

Lilo sa...

Tänk vad kul! Och GRATTIS! Kram,kram!

Anonym sa...

Häftigt!
GRATTIS!
Kram Cissi

Laila sa...

Héja! Ett jätte grattis till dig för ett viktigt uppdrag! :-)

CACTUSmango sa...

wow! congratulations! that is truely an honor.

maxell sa...

Fan va fräckt! Du ser vad man får veta om man kikar runt lite. Iofs är jag mot genusperspektiv samtidigt som jag ser en poäng i det. Därför är väl den här satsningen riktigt bra och du är nog en väldans bra representant för det hela.